Kamera - infra - hlidani

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Srpen 23 19:31:34 CEST 2005

Velke vzdalenosti se delaji infrazavorama:

PARADOX BRAND PB-30	3.-střed. až vysoké	"T"	2 519,-
60/30m dosah v interiéru/exteriéru,bez synchronizace,2 paprsky,asférické čočky, optický hledáček,nastavení doby odezvy 50-700ms,
napájení 12V bez rozlišení polarity, odběr 27/30mA mA-přijímač/vysílač, -20 až 60°C, rozměry 171x78x77mm (vxšxh)
PARADOX BRAND PB-60	3.-střed. až vysoké	"T"	2 699,-
120/60m dosah v interiéru/exteriéru,ostatní vlastnosti shodné s typem PB-30
ALEPH ABT 100	2.-nízké až střední	"D"	6 499,-
200/100m dosah v interiéru/exteriéru,bez synchronizace,2 paprsky,odběr 31/47mA, -20 až 55°C
ALEPH PE 250Q	4.-střední až vyšší	"PT"	13 999,-
500/250m dosah v int./ext.,synchronizace,4 paprsky,plně digitální,nastavitelná řada parametrů,odběr 80/65mA-přijímač/vysílač, -25 až 55°C

Zaznam z kamery bude uplne k nicemu vzhledem k rozliseni a pripadne vzdalenosti.

Rekl bych, ze v normalni cenove relaci je to takto neresitelne.

JK