Kamera - infra - hlidani

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Úterý Srpen 23 19:20:30 CEST 2005

Zdravim,

mozna blbost ale co ve strezenem prostoru natahnout ve vysi kolen tenky drat?
Kdyz bude dostatecne tenky tak jeho pretrzeni pytlak nema sanci zaregistrovat.
Prisvetleni treba halogenovym reflektorem s nabastlenym filtrem z trosku lepe
zasobeneho armyshopu. Nebo treba z infraLED. Zda se to blbost, ale vyzkouseli
jsme to se starym ridicskym noktovizorem a tak s 20ks je to pouzitelne:)

P.B.