OT:potize s grafickou kartu AIW Radeon

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Úterý Srpen 23 15:16:42 CEST 2005

Nevím zda to pomůže, ale Windows při startu
umožňují spuštění v nouzovém režimu, alespoň
v Windows XP to funguje, je nutno při bootu
držet nebo mačkat klávesu F8 a pak zvolit
režim se standardní VGA, odinstalovat špatné
drivery a nainstalovat správné. Pokud se
nedostanete ani do BIOSU počítače nebo není čitelný
BIOS počítače, tak je zmršený BIOS videokarty
a to je těžkej průser, který jsem nikdy
já osobně zatím nevyřešil, leda výměnnou
"železa", ale třeba je někdo šikovnější
a poradí.

Martin