Orcad and FPGA

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Srpen 23 14:01:32 CEST 2005

Zdravim, mam to pred sebou poprve a moc se v tom neorientuju, dekuji za
nakopnuti:-)
Mam Orcad 10, v capture nakreslene schema s pouzitim knihoven pro FPGA
(napr.prvky nand2b1, fdrs atp.) je to pro Spartan. To jsem dostal a
potrebuji to upravit.
Pak mam od xilinx WebPack
Mam informaci, ze se v orcadu udela netlist (nevim ale jaky pouzivali typ) a
WebPack se postara o zbytek. Zkousel jsem VHDL, ale evidentne tam byly
nejake nesrovnalosti typu portu (in/out) a XST synteza generovala chyby, coz
je divne protoze ma jit o funkcni projekt, navic nejak nahrazuje ty knihovni
prvky black boxy -nejak si nepriradi prvky z knihovny, nejaka nastaveni
knihoven jsem nenasel.
Neni mi dal jasne,jak je definovano prirazeni pinu.
Zajima me, jestli je jiny "bezny" postup, abych nevypadal jako vetsi nez
velky blbec az budu zkoumat jak to doposud delali. Zatim jsem zkousel jen
nejaky projekt do CPLD, ale primo pres VHDL a ne schemata.