Kladny trojnohovy reset - MCU

Pavel pavel_t@centrum.cz
Úterý Srpen 23 13:47:42 CEST 2005

> (to nie je rypanie ale namet na diskusiu)

Ok, neni patek takze jen vecne.
Krome toho sam nemam moc casu na mailovani, po dovolene mam prace jak na
kostele:-(

> Ale, ved je este len utorok... No dobre, o co su teda Zilogy "skutocnejsie"?

Ja nerekl Zilog, to jste (zcela podle ocekavani:-) ) rekl Vy, ja to
myslel vseobecne :-) Jinak tuto cast diskuse bych radeji nechal na
nektery patek nebo soukrome...

> Zabudovany reset? Da sa nan spolahnut? Maju vystup z
> resetu ktorym sa daju resetovat periferie?

Z8F ma na resetovani externi pin, POR, BOD a WDT. Byl jsem ujisten
(technik fy. Ecom ing. Hlousek), ze se na obvod POR mohu spolehnout. V
DS je i znazorneno jak se obvody resetu chovaji vcetne urovni i casu.
Zatim je pocet pouzitych Z8F vsech rad v nasich aplikacich kolem
500-1.000ks a pouzivame je cca 2 roky. Nevim ze bychom s resetem pri
vyvoji ani testovani meli jediny problem ani o tomto nevim od zadneho ze
zakazniku. V prvni aplikaci sice kolega udelal motiv na ext. reset ale
nikdy nebyl osazen.
Bohuzel reset pin je jen vstup, reset ostatnich periferii musi resit az
program hybanim nekterym pinem.

Totez by melo platit i pro Z80F ale tu tak proverenou nemame a mam
dojem, ze reset muze byt i vystup ale nejsem si tim jist. U ni navic
proti Z8F najdete i externi sbernici s 24bit adresaci.

> wek
Pavel