OT:potize s grafickou kartu AIW Radeon

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Srpen 23 12:06:04 CEST 2005

Je to sice uplne mimo zamereni HW news, ale jsou tu i pocitacovi experti, tak mi snad nekdo poradi.

Mam grafickou kartu ATI All-in-wonder Radeon 8500DV, chodila v pohode (az na nejaky malickosti) az do vcerejska - instaloval jsem novy drivery a pak jsem neco nastavil (jiny rozliseni, refresh rate) a najednou se mi prepla do nejakyho divnyho rezimu, kterej mi nejvic pripomina "interlaced" neboli prokladany rezim. Digitalni CRT monitor mi nedovoli nic udelat - zmenit jas, kontrast, (zobrazi symbol klice) kdyz zobrazim OSD, tak je necitelny. Nejhorsi je, ze obraz je dost vysviceny, takze koukat na to je utrpeni.

Potiz je ze ten rezim si karta pamatuje furt i po resetu, po vypnuti pocitace, nepomaha nic, menil jsem frekvenci ve Widlich, v Powerstripu, porad to samy. Ten prokladany rezim je i v DOSu i v BIOSu.

Patral jsem i na internetu, ale zatim bez uspechu.

Kdyby mel nekdo nejaky napad, predem diky.

Pavel Kadecka.