Re: Co je to za LCD ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Úterý Srpen 23 11:21:38 CEST 2005

Diky, nojo, jsem dub, ze mne ten archive.org nenapadl hned...

On ten displej je zrejme zakaznicky. Urcite ma nestandartni Uled. To je kolem 2V (pro proud 200mA). Pri 5V si podsviceni vezme pres 3A.

Tady mne trochu zmatlo, ze struktura videt nejde. Kdyz vezmu, ze ten pinout 1-16 je stejny pro tenhle GPX jako pro ostatni, tak zkusim tu kompatibilitu. Minimalne Udd a Uss vypada, ze je na stejnem miste.

VP