Re: Lineárna regulácia výkonu.

Martin Zaruba swz@volny.cz
Úterý Srpen 23 08:31:44 CEST 2005

Nemuzete tu stranku naskenovat a nekam dat? Ja to AR nemam.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: JMD
To: hw-list@list.hw.cz
Sent: Monday, August 22, 2005 10:41 PM
Subject: Lineárna regulácia výkonu.

Zaujal ma článok v Amatérskom rádiu A/3/1994/14.str. "Stupňovitě lineární
regulace výkonu". Toto zapojenie sa mi zdá by» veµmi vhodné ako základ pre
reguláciu 5,5kW odporovej zá»aže. Konkrétne sa jedná o výhrevnú špirálu
prietokového ohrievača vody na chalupe, kde s počasím mení teplota vody a
nieje možné ma» jeden výkon pre pohodlné umývanie. Neskôr možno by som chcel
P2 touto reguláciou. Prosím Vás o pomoc, ak niekoho napadla ešte nejaká
lepšia myšlienka. Vopred ďakujem, s pozdravom Bohdan Rýger.

Daląí informace o konferenci Hw-list