Nevenujete nekdo HDSP-2111

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Srpen 23 07:46:50 CEST 2005

Nevali se nekomu doma tenhle zobrazovac? Dostal jsem zdarma inteligentni
zobrazovaci panel kde je 10ks techto displeju - bohuzel nejaky dobrak do nej
prastil kladivkem a nejdou na jednom displeji dve pozice.

Ten HDSP stoji 1500Kc, ktere do toho nechci investovat. Takze pokud by se
nekomu doma valel a vedel ze ho nikdy nikam nepouzije bylo by to fajn.
Neberte to tak, ze chci aby mi nekdo daroval 1500Kc (proto jsem sem cenu
take napsal) - mam taky hodne veci vymontovanych z vyrazenych zarizeni,
ktere kdyz bude nekdo potrebovat venuji bez vahani.

RadekCX - http://rvsoft.wz.cz