Prosba ke vsem ucastnikum konference

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Srpen 22 22:15:45 CEST 2005

Jirka napsal(a):

>1) nezakladejte prosim nove thready jako odpovedi na uplne jine tema,
>naucte se ovladat PC, pripadne si svoji lenost reste jinde a jinak.
>
>Duvod? Inteligentni mailove programy umeji tridit podle vlaken (threadu)
>a zminena ignorance prispevatelu v tom dela cesky a lapidarne receno
>bordel. Uz se to tu nekolikrat zminovalo (je to snad i v pravidlech
>konference) a vysledek se stale nedostavil...

 Já nové thready samozdřejme zakládám "správnym" způsobem.. Nicméně  ty
mailove programy asi nebudou tak "inteligentni" jak píšete kdyz je
"zmate"  dle mého banální chybka v založení nového příspěvku..... že??
Na druhe strane pravda je, že pokud je to v pravidlech konve.... asi by
se to nemelo ignorovat.
Jen se mi líbil váš výraz  "inteligentni mailove programy"  je prostě
"na místě" :-)
Honza