Lehký OT: Odborné knihy a součástky

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pondělí Srpen 22 14:25:27 CEST 2005

Dobry den,

z likvidované knihovny jsem provedl vyber asi 80 knizek o elektronice, ktere
bych rad nabidl. Seznam jsem dal na
http://www.papouch.com/users/papouch/knihy.html . Neco jsou jen zajimavosti
(RÖHREN Taschenbuch. Bd. 1. Leipzig 1956), neco jsou doslova bestsellery
(Šrait: Od krystalky k modelům s tranzistory), hodne katalogu.

Dale jsem pripravil 2 bedny s elektronikou:

1. "Amaterska": Součástky nové i straší, zkušební zapojení, prototypy
přístojů, reproduktory (take 3 vynikajici sirokopasmove elipsy), měřicí
přístroje (i analgový multimetr), motorky, relé, integrované obvody,
výkonové tranzistory, chladiče, bastldesky A4, propojovací kablíky, a mnoho,
opravdu mnoho dalšího.
2. "Elektronková": Odhadem stovky (500 ?) elektronek prakticky od roku 1930
do soucasnosti. Vetsinou ze spotřebni elektroniky, ale i napr. nahradni do
osciloskopu Tektronix. Nektere velmi hezke, se sroubovaci cepickou...

Dale sondy P6047 k osciloskopu Tektronix.

Pokud by se nekomu neco libilo, rad se s nim dohodnu. Amaterska bedna by
byla vhodna pro nejaky krouzek, k odvozu velmi doporucuji auto. Tentokrat
bych ale nedal vse prvnimu zajemci, protoze jsou dovolene a je toho opravdu
hodne, takze chvili pockam a pak to snad spravedlive rozdelim.

Prosim pripadne zajemce, aby mi psali na papouch@papouch.com .

S pozdravem
Pavel Poucha