Knihovna v eaglu 4.x - DRC

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Srpen 22 13:16:01 CEST 2005

Jenze na DIL pouzdra to chce ovaly na jednostrance. Lze to zmenit v DRC?
Michal
----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 22, 2005 12:35 PM
Subject: Re: Knihovna v eaglu 4.x

Puvodni zprava ze dne 22.8.2005:

> Ja mam dva typy pouzder, male plosky pro prokovene desky a velke
> ovaly pro jednostranku. Ted pomalu prechazim na 4.11 a zatim si
> nejsem jist prinosem teto upravy programu.

Ja jsem nejprve vymyslel to, ze si udelam haldu vsech moznych druhu
pouzder, a to konkretne (a) pro tovarni prokovene otvory, (b) pro
rucni jednostranne desky, (c) pro rucni oboustranne desky, (d) pro
rucni oboustranne desky s nytovanym prokovem.

Jenze jsem se z toho malem zblaznil, takze jsem to vyresil tak, ze mam
jedny knihovny pro tovarni prokovene otvory (tj. otvor mam vetsi nez
noha soucastky o cca 0,2 mm - kvuli 0,1 prokovu a cca 0,1 rezerve) a
plosku "auto". Kdyz delam v tovarne, dam to takto. Kdyz delam u sebe,
jednoduse v DRC nastavim okraje namisto 10 mil asi tak 18-22 mil
(podle chuti) a tim dostanu velke plosky. A pak jeste vrtam o 0,1-0,2
mensim vrtakem, aby se mi tam nohy vesly.