Baterie do mobilu a jeji schema

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Pondělí Srpen 22 13:08:58 CEST 2005

Dobry den.
Rozebral jsem NiMh baterii do low-End mobilu od společnosti Motorola. Podle očekávání 3 články v serii a nějaká součástka. Ta vypadá jako miniaturní odpor a je jednim koncem zapojená na 1.2V, to jest mezi prvni a druhý článek. druhý konec jde na kontakt do mobilu.  Měřením jsem zjistil odpor 40 Ohmu v obou směrech, na změnu teploty nereaguje. Jaké máte zkušenosti, může to být odpor a jakou má v baterii funkci? Na to, aby to byla ochrana před větším proudem mi připadá dost malý a snímat jen napětí na jednom článku, k čemu by to bylo?

Dik
Radek