Knihovna v eaglu 4.x

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Srpen 22 12:23:24 CEST 2005

Ja mam dva typy pouzder, male plosky pro prokovene desky a velke ovaly pro
jednostranku. Ted pomalu prechazim na 4.11 a zatim si nejsem jist prinosem
teto upravy programu.
Michal
----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 22, 2005 12:09 PM
Subject: Re: Knihovna v eaglu 4.x

Puvodni zprava ze dne 22.8.2005:

> Ale nejvetsi zradu jsem objevil teprve nedavno, vysledna deska neni
> ulozena pouze v souboru xyz.brd, ale cast veci jako je vzdalenost
> polygon-okraj ovlivnuje i nastaveni DRC (soubory xyz.dru) Takze kdyz
> to ma dodavatel jinak nastavene, tak se muzete po prevzeti zakazky
> docela divit.

Ano, DRC ovlivnuje vsechna tato nastaveni, jako jsou velikosti plosek,
vzdalenosti, mezery apod. Zaplat pambu za to, ze se to da takto snadno
menit, protoze pak lze udelat jinou sablonu pro domaci vyrobu, kde se
treba tak presne netrefis vrtakem, a pro profi vyrobu, kde se trefi
velmi dobre...

Do vyroby je lepsi poslat hotovy Gerber nez Eagle soubor, protoze pak
to opravdu muze byt zcela jine... nebo nekdo zapomene na vyplneni
ploch a je take vymalovano :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert