Desky z GM nefunguji

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Neděle Srpen 21 14:35:56 CEST 2005

Několikrát už mě taky svrběly prsty poradit Pozitiv.
Já nevím co máte za problémy. Milion kusů jsem jistě neudělal, ale na
2-3 stovky se to jistě dá počítat. Stříkám to v běžném bytovém prostoru.
Desku podložím na čistý papír abych nerozvířil prach usazený na zemi a
nastříkám to. Stříkám poměrně tlustou vrstvu - dost tmavou. To má dvě
výhody - jednak je vrstva mechanicky odolnější (i proti podleptání),
jednak každé smítko neporuší vrstvu natolik  aby byla nepoužitelná.
Deska musí být položena na vodorovné ploše, jinak Pozitiv steče ke
straně. Dokud to nezatuhne nesmíte s tím hybat. Jak Vám to steče máte
smůlu. V žádném případě není možné po minutě, když se Vám něco nezdá se
to pokusit "opravit" novým stříknutím. Tím to teprve skutečně pokazíte.
Nehledejte v tom žádnou vědu. Nic to není.
Pozitiv je vcelku bezproblémová technologie a já se jen útrpně usmívám,
když čtu o Vašich problémech s "profi" deskami :-)).

	Martin.