OT:Re: USB sound chip

Jirka zaloha@volny.cz
Neděle Srpen 21 09:37:39 CEST 2005

jan.kuba napsal(a):

> Neslo by to bez tech debilnich "politickych" poznamek?  ( tim nemyslim
> zrovna jenom  tuhle)
> Nechaj se unyst i prispevky typu  " prodrene kalhoty" ( dejme tomu , ze
> to trochu souvisi s technikou  :-)  ) ale proc je proboha v kazdym
> desatym prispevku globalizace, Paroubek  a dekování volicum?? :-(

Protoze to "jaxi" a "trochu" souvisi. Ano, jsou i ignoranti, kterym to
nedochazi a mysli si, ze technika a podminky, ve kterych ona a jeji
konstrukteri/vyrobci/uzivatele existuji, jsou "tak nejak objektivni a
nezavisle", ale skutecnost je malinko jina...

BTW: taky jsem byval zaslepeny technik nevnimajici cokoliv jineho.

--
Jirka