OT: Laserova tiskarna pro DPS

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Sobota Srpen 20 11:43:39 CEST 2005

Zdravim,

    ja to myslela jinako. Hmm na co mi bude druha tiskarna bez spotrebky
tim padem neprodejna ??? A mit doma dve stejne tiskarny je prave ten
ulet. Opravovat ji urcite nebudu, protoze to neumim.

    Uvidime co bude za mesic, trebas bude jest eneco lepsiho k mani :) I
kdyz tedka potreju spis novou krosnu ;-)

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Tony Malecky wrote:

>Ale vubec to neni ulet. Ona ta tiskarna proste ma nulovou cenu. Kdyz
>odectete za kolik se prodava spotrebni material -
>
>ceny z
>http://obchod.minolta.cz/inshop/scripts/set.asp?Level=241
>
>válec za 2725 a toner na 3000 stran za 2725 (v nove tiskarne jak jsem
>psal je polovicni, takze /2 = 1362) tak jste na cene 4000. Nakonec treba
>pred rokem se prodavaly v Makru nove tiskarny se zarukou - PP1200 za
>150Kc (bez spotrebaku).
>
>Jo, a do pristiho mesice vydrzi. Platnost akce je do 4.9.2005 :-)

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0533-5, 20.08.2005
Testovano: 20.8.2005 11:43:46