OT: Laserova tiskarna pro DPS

Tony Malecky tony@malecky.cz
Sobota Srpen 20 11:25:32 CEST 2005

Ale vubec to neni ulet. Ona ta tiskarna proste ma nulovou cenu. Kdyz
odectete za kolik se prodava spotrebni material -

ceny z
http://obchod.minolta.cz/inshop/scripts/set.asp?Level=241

válec za 2725 a toner na 3000 stran za 2725 (v nove tiskarne jak jsem
psal je polovicni, takze /2 = 1362) tak jste na cene 4000. Nakonec treba
pred rokem se prodavaly v Makru nove tiskarny se zarukou - PP1200 za
150Kc (bez spotrebaku).

Jo, a do pristiho mesice vydrzi. Platnost akce je do 4.9.2005 :-)

Tony OK1HMA