OT: Laserova tiskarna pro DPS

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Sobota Srpen 20 10:49:50 CEST 2005

Hezkou sobotu,

    mít za cenu jedne masiny dve je sice zajimava nabidka, ale prijde mi
jako totalni ulet a navic stejne do pristiho mesice nevydrzi.

    Jak tak koukam tak 300 DPI tedy staci, takze se podivam kde maji
jakou laserovku, aspon vim co hledat. V usti jsou pokud vim dva
slusnejsi bazary (nebo tri pokud si vzpominam) takze koukaniho nebude moc.

    Dekuju za reakce, ale redeji opravdu skonceme ju ? :)

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Tony Malecky wrote:

>Jen drobne upozorneni..
>ta Minolta ma toner s polovicni naplni... ale na druhou stranu, v
>domacich podminkach vyplacat celej toner je na rok prace...
>
>Navic, Elektra Petras, v miste bydliste tazatelky, momentalne nabizi v
>akci Minoltu PP1300W za 3000 s tim, ze k tomu davaji navic tu samou
>minoltu jeste jednou, jen bez spotrebniho materialu... Takze mate druhej
>kousek na nahradni dily... Jinak se to totiz nazvat neda, protoze
>spotrebni material do toho (toner + valec) stoji vic jak 3000
>
>Tony OK1HMA

>---
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0533-5, 20.08.2005
Testovano: 20.8.2005 10:50:04