OT: Laserova tiskarna pro DPS

Tony Malecky tony@malecky.cz
Sobota Srpen 20 10:32:10 CEST 2005

Jen drobne upozorneni..
ta Minolta ma toner s polovicni naplni... ale na druhou stranu, v
domacich podminkach vyplacat celej toner je na rok prace...

Navic, Elektra Petras, v miste bydliste tazatelky, momentalne nabizi v
akci Minoltu PP1300W za 3000 s tim, ze k tomu davaji navic tu samou
minoltu jeste jednou, jen bez spotrebniho materialu... Takze mate druhej
kousek na nahradni dily... Jinak se to totiz nazvat neda, protoze
spotrebni material do toho (toner + valec) stoji vic jak 3000

Tony OK1HMA