OT: Laserova tiskarna pro DPS

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pátek Srpen 19 23:19:44 CEST 2005

Hezky vecer,

    to nas admin zabi asi ...

    chcou za ti tysikarny 1800 Kc s tim za maji udajne novy toner s
novym fotovalcem. A cena noveho toneru s valcem je udajne cca 900,-
zatim jsem po tom nepatrala, nevedela jsem jestli vubec ma cenu uvazovat
o tiskarne s 300 DPI ale dostalo se mi zde ujisteni ze ano. Tak se na ne
casem mrknu. Tenhle mesic mi na ne uz nezbyva obezivo (no jo skolne je
potfora ...)

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Marek Sembol wrote:

>jen si dovolim otazecku: kolik za tu tiskarnu zadaj? At neni tiskarna
>+ toner (je-li prazdny) drazsi nez treba ta minolta...
>hezky den,
>Marek

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava mozna cista :))
>Virova databaze (VPS): 0533-4, 19.08.2005
>Testovano: 19.8.2005 23:11:42
>avast! (c) copyright 1988-2004 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0533-4, 19.08.2005
Testovano: 19.8.2005 23:19:52