Mikroskop pro osazovani SMD (castecne OT)

Pátek Srpen 19 20:24:01 CEST 2005

Webkameru pro podobné účely asi nevyužijete, chybí to základní a to je stereoskopický efekt, dále schází jedna ruka pro natáčení kamery (jedna drží desku, jedna pájedlo, jedna součástku - i tak je to nějak moc ;-)
Vřele doporučuji binokulární lupu - u mě je už mnoho let nenahraditelná. A SMD dělám občas taky.

Kručinský