OT:Binarni hodinky- bylo: Hodiny s digitrony

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Srpen 19 14:20:42 CEST 2005

no u mne se jeste jedny a mozna dvoje najdou.
Jindra Polivka

Kdyz je tu debata o hodinkach, nevite nekdo kde sehnat "binarni"
hodinky? Nekde tu sla pred casem rec. Docela po nich touzim. :-) Digi,
rucicky ma kazdy , dokonce jsem videl i hodinky s vodotryskem ale
binarni jsem na vlastni oci nevidel!
Chcu to!
Honza