Servisni manual Fluke PM5139 Function Generators ?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Srpen 19 12:05:29 CEST 2005

Hm, lokalizace závady - otázka je jak to vlastně funguje - pokud je na displeji měřená výstupní frekvence, tak by mohl být vadný jen nějaký koncový člen nebo tak něco (jen tak střílím od boku).

P.K.