OT: Laserova tiskarna pro DPS

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Srpen 19 00:24:12 CEST 2005

Tak to jsem měl asi neuvěřitelné štěstí :-). Mě se nikdy nestalo, že
bych měl problémy s tenkými čarami. Určité nekonzistence (světlejší
plochy) se mi občas objeví ve velkých plochách a to vyřeší ten
stíratelný fix.
Recyklovaný toner nepoužívám - potvrzujete, že to tak je správně.
Používám ty nejlevnější fólie z papírnictví - pokaždé jiný typ (co
zrovna mají) a nikdy jsem žádný problém něměl :-)).
Teď používám HPLJ1100. S ní jsem toho nadělal nejvíce.

	Martin.