Reklamace fotodesek z GM

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Srpen 18 19:12:17 CEST 2005

Dobry den,
dnes se mi stal uplne jasny pripad na reklamaci fotodesky na DPS z GMka :-(((
Vcera jsem tam koupil dve desky, jednu 100 x 100 a druhou 50 x 160. Uz kdyz
jsem desku
100 x 100 vytahoval z pytliku, hned jsem si vsimnul, ze je na muj vkus
podezrele tmava. Nicmene protoze s deskami zachazim az uzkostlive opatrne, to
znamena v tmavem miste bytu a folii s predlohou se snazim co nejrychleji
fixovat, aby na desku dopadlo co nejmene svetla, dlouho jsem se tomu
nevenoval a dal jsem je obe svitit. Svitil jsem Z JEDNE dvojite folie (davam
dve pruhledne laserovkove folie pretrene fixem na bile tabule na sebe pro
dosazeni maximalniho kontrastu), POD JEDNOU UV lampou (fichtove solarko
Philips).
Pak jsem je hodil DO JEDNE misky s NaOHem. Samozrejme ta tmavsi se ani
nechytla, evidentne se ukazalo, ze byla zrejme velmi brutalne osvicena nekde
pri vyrobe nebo po ceste. Druha deska vysla naprosto perfektne, tak jak mi
doposud vzdy vsechny vychazely.
Paragon od toho mam, ale uz nemam ten cerny pytlik (mladej sel s kosem tesne
po tom, co jsem to tam vyhodil).

Mate s takovou reklamaci zkusenost? Jak se ne to v GMku tvari, kdyz jim tam
prinesu ukazat obe zminene desky? Kdyz mi daji jinou desku, jak dosahnout
toho, aby mi nedali desku trpici stejnou zavadou? Nebo si mam nechat vratit
penize a jit desku koupit jinam? PPokud ano, maji 100x100 jednostranne v
Praze nekde jinde?

Diky

Jakub Serych

P.S. Shodou okolnosti jsem si zrovna pri tom nakupu rikal, ze je skutecne
inteligentni ze maji v GMku fotocitlive desky na policce primo u jedineho
okna siroko daleko, na kterou dopada nejvic svetla snad z cele prodejny