Prihlasovanie do domeny WinXP

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 18 08:54:03 CEST 2005

dialogu "ctrl + alt + del" (staci mi heslo v biose)

Trojhmatu se zbavite takto -

Ovládací panely - Nástroje pro správu - Místní zásady zabezpečení - Místní
zásady - Možnosti zabezpečení - Interaktivní přihlašování: nevyžadovat
stisknutí kláves CTRL...

Přihlašovací obrazovky se zbavíte, jak už tady někdo psal -

Start - Spustit - control userpasswords2

Stejně funguje i prográmek Autologon od Sysinternals.

Tímto postupem se ovšem neprihlásíte do domény, ale pouze na lokální pc.

P.S.: děkuji všem za odpovědi na můj dotaz ohledně propojení pc > tv.