Prihlasovanie do domeny WinXP

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Srpen 18 08:15:06 CEST 2005

No ja nevim, ale autologon je dost velika bezpecnostni dira. Krom
toho, heslo v BIOSu se da docela snadno obejit se sroubovakem v ruce
(je to otazka dvou minut) na nektere BIOSy ani ten sroubovak neni
potreba (staci stisknout pri zapnuti PC urcitou klavesu a BIOS se
nastavi do defaultu). Neni mi dost jasne, proc k te siti nechcete byt
pripojen porad s nastavenym domenovym profilem. Tim by vam odpadla
spousta neprijemnosti a naklepat heslo jednou za den preci neni takovy
problem. Nejhorsi je, ze lidi si na PC instaluji ruzne blbosti,
'pomocne programy' a pak nadavaji na MS jak to ma derave :)