Prihlasovanie do domeny WinXP

Jozo svk421@zoznam.sk
Čtvrtek Srpen 18 07:57:01 CEST 2005

>nastavenym uctem). Pak se muzete prihlasovat i kdyz ste mimo sit a
>vse normalne funguje (uklada se na vase PC - do nastaveneho profilu,
>pokud neni nastavena vyjimka na serveru). Kdyz pak pripojite sitovy
>kablik, bude vam sit fungovat naprosto bez problemu, aniz by ste tam
>datloval nejaka hesla a musel ste se slozite preprihlasovat.

Dik za odpoved, ale problem je iny. Ja mam desktop PC, ktore je trvale
pripojene k sieti. Chcem aby po zapnuti nabehli windows bez blbeho
dialogu "ctrl + alt + del" (staci mi heslo v biose). Ked by som
potreboval nieco zo sietovych pocitacov, tak sa prihlasim. Je mozne ze
to naozaj nejde, ani nejakou utilitkou pochadzajucou z inej dielne ako
microshit.

jozo

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com