OT: Kladivka a palicky... Vibracní vlozka / Vibracní rele

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Srpen 18 07:20:00 CEST 2005

Hm, znam jednoho PC-servisniho technika, kterej to jednou doporucoval zakaznikovi - kdyz to nefunguje, je tam blbej kontakt mezi kartou a slotem, takze gumovou palicku, mirne poklepat a resetovat...

Myslim, ze ten problem byl tenkrat zpusobeny tim, ze grafika spatne dosetala do slotu (PCI), takze povolil jeji konektor na zaslepce, tu mirne vypiloval jehlovym pilnikem, znova utah a grafika pak byla vic zapichnuta do slotu - jak bylo potreba.

P.K.