Prihlasovanie do domeny WinXP

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Srpen 17 20:05:55 CEST 2005

A nebo pouzit sitovy ucet (domenovy ucet), pocitac pripojit do domeny
(pravym tl. na ikonu tento pocitac, vlastnosti, karta nazev pocitace a
tl. zmenit, vyplnit domenu, ok, pak to po vas bude chtit overit
nejspis administratorskym uctem domeny, ok, restart) a na pocitaci si
pomoci domenoveho uctu vytvorit mistni profil (ovladaci panely,
uzivatelske ucty, pridat, vyplnit domenovy ucet a domenu, nastavit
prava administratora, odhlasit se a prihlasit se do domeny pod
nastavenym uctem). Pak se muzete prihlasovat i kdyz ste mimo sit a
vse normalne funguje (uklada se na vase PC - do nastaveneho profilu,
pokud neni nastavena vyjimka na serveru). Kdyz pak pripojite sitovy
kablik, bude vam sit fungovat naprosto bez problemu, aniz by ste tam
datloval nejaka hesla a musel ste se slozite preprihlasovat.

Ovsem predpoklad je, ze mate WinXP PRO (Home to neumeji), server s OS
min. Windows Server 2000 nastaveny jako domenovy (Active Directory).
Z vaseho prispevku to neni moc zrejme, ale pisete tam o domene...