Vibracní vlozka / Vibracní rele

BuFran BuFran@seznam.cz
Středa Srpen 17 17:34:38 CEST 2005

Dobrý den,

  Tak se ke mne dostalo radio z roku 1958 pry abych jej spravil. Tak
jsem jej tuhle otevrel a zůstal jsem zasnout. Predtim ale nez jej
vratim s tim ze tohle opravit neumim, at to da nekomu historickymu
bych rad vedel k cemu jsou nasledujici soucastky, a kde bych nasel
popis k cemu to je:

Vibracni vlozka - asi tusim ze to bude neco na zpusob Teslova trafa
  pro vyrobu anodoveho napeti ale treba to bude k necemu jinemu ...
  Nebo zeby oscilator ?  (Vyrobce TESLA Kolín)

Smotany drat ve zdrojove casti - je tu nekolik "civek" smotaneho dratu
  pekelne tlusteho a ty civky jsou rozmisteny tak, ze to nevypada ze by
  to byl "vzduchovy transformator", ani "tlumici indukcnosti" protoze by
  to melo extreme malou L. K cemu to tedy je ?

Dale je tu velka zrezivela zelezna krychle ktera vzdalene pripomina
trafo s pozustatky izolace mezi vinutimi a jedna na uhel cerna
elektronka. Nacervenalou tekutinu z vyteklych kondenzatoru ani
nezminuji ... :)

--
S pozdravem,
 František Burian