OT: WinXP a Chkdsk

Jan Dostál dr.sny@tiscali.cz
Úterý Srpen 16 17:53:42 CEST 2005

Zdravim,
omlouvam se za OT - mozna trochu mimo temat zamereni konfery, ale nebudu
urcite první.:
V posledni dobe jsem mel problemy s diskem a pri jeho kontrolach ve
WinXP jsem stihl zachytit pouze, ze Chkdsk neco opravoval. Bohuzel
uzivatelske rozhrani je uz tak jednoduche, ze clovek nemá sanci zjistit
nejak podrobnosti - napr. mnozstvi kB ve vadnych sektorech. Nezapisuje
to do nejakeho log souboru? A kde je? Nikde jsem o tom nic nenasel. Vim,
ze existujou programy na cteni SMARTu, ale z toho nejsem uplne chytry.
Neexistuje neco jako Scandisk pro DOS - s grafickym zobrazenim povrchu s
jeho chybami - pro ntfs?
Dekuji za kazde info.