Regulator accu vrtacky

Úterý Srpen 16 15:25:44 CEST 2005

Pár jsem jich rozdělal (jsou dělané velice hezky - demontáž je možná bez nástrojů (1 šroubovák) jenže to zvadlo vždycky na tom že byla vydřená dráha regulátoru (někdy je řešený jako 5-pólový přepínač s SMD odpory, někdy jako potenciometr). Na chvilku pomůže u těch míň vylágrovaných odchýlit běžce z původní polohy. Najít někde ten díl se mi nepodařilo, takže jsem vrtačky vracel jako digitální - dvoustavové.

Kručinský