elektronicke spinani indukcni zateze

ondra centrum ocaha@centrum.cz
Úterý Srpen 16 14:45:13 CEST 2005

SSR rele bych se rad vyhnul...

Muzete mi tedy poradit konkretni zapojeni ?
Pripadne tez prosim o objasneni kdy spinat, nejak se ty odpovedi lisi :( ...

diky Ondra

**
Navrhuji optotriak nasledovany vykonnejsim triakem, spinani v 0 bude asi
zbytecne pro tuto zatez, ale zrejme by nevadilo a mozna i omezilo ruseni pri
zapnuti. K vypnuti dojde pri malem proudu, takze bych pro takhle male zateze
ani neresil spicky,mozna nejaky C na sitove AC napeti paralelne k zatezi
(pak by bylo dobre to spinani v 0). Rele nepovazuju za vhodna, zpusobuji
dost rusive spicky pri rozepnuti. Nebo koupit hotove SSR.

**
Pozijte triak (nebo optotriak), nebo pokud to chcete mit precizni, tak SSR
se spinanim v maximu
(je to mene obvykle, ale maji napr. v GM), hlavne ne se spinanim v 0, to je
pro
odporovou zatez.

PH