OT: Propojeni PC > TV

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Srpen 16 10:15:56 CEST 2005

Jakou uhlopricku ma ta TV? Pokud ma 55cm, tak je asi jedno, jesi to bude propojeny s-video nebo kompozit video.

Jo a taky bych si overil, jestli vubec to video umi s-video vstup pres SCART.

Jen tak pro predstavu, kdyz jsem byl na civilce, tak jeden z ukolu bylo udelat vedeni audio+video z kamery u vchodu do tzv. TV studia - padlo na to cely klubo (100m) 75-ohmoveho koaxialu a jeste jsem to nastavoval asi 15 metru kusem (celkem prasacky jsem to naletoval pajkou a fungovalo to, obraz dobry). Myslim, ze tam byly navic nejaky video-oddelovace vykuchany ze starejch TV (konstrukce s trafickem).

Vubec bych se nebal udelat vedeni 25m nejakou stinenou dvojlinkou, co stoji 6 korun metr, zkusil bych nejdriv kompozit video, zjistil bych, ze obraz je dobry, propojil audio a bylo by to.

Antena se musi oddelit kondiky cca 1n kvuli ruseni.

P.K.