Sigma delta DAC ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Srpen 15 11:34:57 CEST 2005

Nehodnotil jsem podporu Analogu jako takovou, tu povazuji za ukazkovou a
nemohu si ji vynachvalit, nicmene pokud jde konkreten o vyuziti Sigma Delta
DAC v ADuC8xx nepodarilo se mi na strankach vyrobce najit jedinou appn,
fragment kodu ci neco jineho,ktere by vyuziti tohoto DAC demonstrovalo. Pro
klasicke ADC a DAC v techto MCU toho najdete celou radu , ale v pripade SD
DAC je (byla kdyz jsem se o to zajimal) situlalace jina. Pricemz minimalne z
meho pohledu je podstatne slozitejsi navrhnout vystupni filtr a spocitat
dosazitelnou presnost u Sigma Delta DAC nez u klasickeho (odporoveho) DAC,
kde vystacite s vystupnim bufferem nebo se dokonce obejdete bez neho.

Podpora nulova ?

Staci zavolat ing. Dohnalovi z Amteku, je to clovek ktery se merenim zabyva
nekolik desitek let, rekne Vam ruzne vychytavky, doporuceni, vi, ktery typ
je perspektivni, ktery ne, zna cely sortiment, navstivi Vas a probere s Vami
konktretni aplikaci.
2x za rok mate v Praze i v Brne za rozumny peniz seminar s velmi slusnymi
skripty, s mnozstvim aplikacnich zapojeni. (Knihy z posledniho mely pres 5
kg.)

Takova podpora mi prijde docela dobra, neznam moc vyrobcu, ktere by takovou
meli.

S pozdravem
Pavel Poucha