Zdroj PC: Uprava?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Sobota Srpen 13 20:48:10 CEST 2005

>Ale tohle je naprosty blud, trafo ma dve shodna vinuti. Pokud nahradite
>diody v zaporne vetvi stejnymi jako v kladne,
>premotate prislusne vynuti na vystupnim filtru, tak naprosto nic nebrani
>odebirat stejny vykon v kladne i zaporne sekci.

Tak bludy tu pisete vy - ted tu koukam zrovna na jeden  starsi AT zdroj
co mam na stole k napajeni TRXu a ma  kazdou vetev 12 V vinutou jinym
dratem. zaporna vetev -12V je cca 0,5mm cervenym smaltem. Pro + 12 V je
to tak cca 1mm( zluty smalt) . Stejnym dratem je pak vinuto +5 V ale 3x
paralelne stejnym vodicem . Takze to symetricke vinuti na 12 V jak
pisete neni pravidlo
Honza