Zdroj PC: Uprava?

Tony Malecky clouseau@seznam.cz
Sobota Srpen 13 19:06:33 CEST 2005

Presne tak.
predelaval jsem dobrou desitku zdroju na 13,8V 10A bez ostatnich hladin..
A vsechny byly delany jak pise MK.  Stred vinuti -  od nej na obe strany
dve vinuti silnejsim vodicem pro 5V hladiny a dale tencim vodicem pro
12V hladiny. Dale dvoucestne usmerneni dvojici diod pro kladne vetve a
stejne tak dvojice diod pro vetve zaporne. Jen opacne polovane a jinak
dimenzovane...

Tony OK1HMA