C to ASM

MK info@mcu.cz
Sobota Srpen 13 18:54:25 CEST 2005

> V moznosti tvorby rozsahlich projektu je na tom pascal a c priblizne
> stejne (mam projekty v pascalu o rozsahu 100+ tisic radku).
>
> Basic je zcela jina kategorie a NENI jej mozne srovnavat, jelikoz
> ma zcela jine urceni (interpretr, vse globalni, ...), pokud se ovsem
> nabavime
> o MS VB.NET (ten je hooodne podobny c#).

Vsiml jste si one poznamky "Stale se bavime o urovni pidiMCU" ????
Prominte, ale muzete mi zdelit tu strasnou novinu - ktery MCU lze
programovat pomoci C#, C++ buldier 3, Delphi 7, MS VB.NET ???

Opravdu se zde nebudu pretahovat kolik radku ma/mel ci projekt,
v cem byl stvoren a proc, kolik GHz ma ten ktery stroj a kolik MB
RAM potrebuje, zda je lepsi C nebo Packal, Widle nebo Tucnak
- bavit se minim jen a pouze o MCU

Mozna Vas opravdu potesim, ale existuji i celkem skusne kompilatory
Paskalu pro Z80, x51, AVR a dalsi pidiMCU. A kupodivu existuji
dele nez nejake Delphi :-)))) Prvni TurboPackal jsem honil jeste pod
CP/M na Robotronech a Sharpech

Temer to same plati o Basicu. A zdaleka neni pavdou, ze se vzdy jedna
jen a pouze o interpret. Svete div se, kompilator Basicu byl jiz na staricke
PDP11 - jejiz ekvivalent se dnes necha nacpat do jednoho Spartana :-))))))))

ad string:
nedelal jsem zadny vyskum, ale existuje rada pro i proti
pro obe implementace - ted jen kterou zaslapat a kterou
pozdvihnout na piedestat :-)))))

A vse ostatni si klidne muzeme probrat soukromne :-)))

S pozdravem
MK