C to ASM

Milan MCM magixe@volny.cz
Sobota Srpen 13 14:22:51 CEST 2005

MK

No jsem podobného názoru až na ty programovací jazyky.
Dle mě je jedno včem se to píše je to je slovní vyjádření zápisu které
se stejně přeloží do ASM a následně do
HEX či BIN . Co se týče C tam je to dáno pouze masivním rozšířením a
třeba u AVR optimalizací procu
právě pro jazyk C.
Ale nevidím rozdíl v tom zda napíšu určitý kod programu v ASM , C či PAS
vysledek je vždy stejný.
s tím rozdílem že u C je velikost kodu dána "chytrostí" překladače u ASM
je to dáno "chytrostí" programátora.
Tedy velice obecně řečeno. Právě jsem koukal na MCU na srovnáni nějakým
C kompilerů.
Závěrem MK má zase a opět pravdu 99% je o ASM dnes spíše to C
ale vždy se najde nějaký blbec který jde proti proudu :))