C to ASM

MK info@mcu.cz
Sobota Srpen 13 14:12:59 CEST 2005

> Dále zde zazněl názor že x51 patří do muzea a pod , jsem sice jiného
> názoru
> ale co jsem tak nějak pochytil po netu tak registruji  x51 , avr , pic ,
> arm , z80 , HC , tak nějak z těch známějších.
>
> Nechci tady rozvádět žádnou flameware co je lepší a pod , ale spíše zda
> by případný uživatel toho svého "favorita"
> řekl proč se domnívá že zrovna tento procesor mu vyhovuje.
> To jen abych si rozšířil obzory a nezabíval se stále vykopávkami :))

Vyser se na nazory odsuzujici x51 do muzea. Starim je na tom stejne jako
PIC.
Nastroju je na ni nesrovnatelne vice a o vyrobcich, typech a klonech ani
nemluvim.

Zapamatuj si jedine - kazdy pouziva to co umi. Nekteri umi jedinou
architekturu,
nekteri pokrocili dal a vybiraji si z mnoha ktere znaji tu nejvhodnejsi.

Vzpomene si na rady, kterych se ti tu dostavalo pred rokem. Asm a C je
zaklad,
vse dalsi je jen plus. Orientace na Basic, Packal a podobne je na urovni MCU
zhuverilost - mozna na trivialni blbosti, ale na rozsahlejsi a narocnejsi
ulohy
je to naprosto nevhodne.

S pozdravem
MK