Kde sehnat levne presnou vahu ?

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Pátek Srpen 12 17:27:47 CEST 2005

J. Polivka napsal(a):

>Pokud by se to nekomu hodilo...
>nova vaha, spise kuchynska ???
>do 3 kg s presnosti na 1 g,
>vyrobek Kessel S189 ve stribrnem provedeni s hladkym povrchem,
>fce. hold, kg/lb, Tare,
>LCD displej,
>cena cca 800 ceskych.
>Vcera mi to privezl krome jinych veci kolega z nemecka.
>Normalni cena tusim asi 39 EUR.
>Jindra Polivka
>jpolivka@mbox.vol.cz
>

>Znam sice manualy, ktere dodava Conrad, ale takove zakldni info jako je
> [...]
Něco podobnýho dělá philips jako kuchyňskou, 5kg/1g, občas to uletí,ale
co by člověk čekal od lowendu do kuchyně, kde se dá stejně vážit "od
oka". Provedení v leštěné nerezi na "devítku" a cena byla taky do 1K.

Co se týče výběru, doporučuju:
http://www.vazeni.cz/presne.php
Je to free pagina, ale to admin prostředí pro nabízející firmy bylo dost
nešťastný, takže to spousta firem zabalila. Co pamatuju, tak KERN
dovážela ve velkým nějaká pardubická laboratorní firma. Jinak obchod
rádi zprostředkují lidičkové z ČMI.

T.V.