ADSL?

Jakub Ladman ladman@mobilaudit.cz
Pátek Srpen 12 17:06:34 CEST 2005

> Co je na tom vtipneho? Ty jsi snad soudruh Paroubek, abys mi urcoval,
> co muzu doporucovat a co ne?

Pouzil jste jednu z nejurazlivejsich nadavek, jakymi jste mne mohl castovat.

> Dale ponechavam bez komentare, protoze nasledujici vety nejsou zadnymi
> realnymi argumenty vhodnymi pro regulerni diskusi inteligentnich lidi,
> ale snuskou hovadin a lacinych vykriku vhodnych tak maximalne pro
>
> suchou flame plnou sprostych slov a vzajemnych urazek:

Dobre uznavam napsal jsem tam toho vic nez jsem mel.
Proc jsem na to vubec reagoval, kdyz nemam ve zvyku zucastnovat se flamewaru,
bylo to, ze nekdo hani neco (co mi dobre slouzi) bez argumentu. Proste jsem
nepochopil proc nam to vnucujete, jakozto uz osumsetmilionkrat proprane tema.
Pravda je ze jsem to moc nevylepsil.
Timto se zdrzuji dalsich komentaru k tomuto tematu.
Jakub Ladman