ADSL?

Martin Marek martin.m.888@seznam.cz
Pátek Srpen 12 14:21:08 CEST 2005

Ještě k těm penězům, mám ADSL Sprint od ČTc
za které platím 951,-Kč s DPH, což se někomu
může zdát mnoho, ale kupoval jsem
počítačové časopisy jako Computer, CHIP atd.
tedy cca 300 měsíčně, také noviny jako Blesk,
MF Dnes atd. cca 200 měsíčně, nyní si software
a různé programy stáhnu a noviny si také přečtu
online na Inetu. Také přes Inet jdou posílat
zdarma SMS - pouze Okar-Vodafone plně
a Eurotel(omezeno na 60 znaků),
takže 100 SMS měsíčně řeknu á 200,-Kč.

Takže celková rekapitulace :
951 - 300 - 200 - 200 = 251,-Kč
které mě to nyní stojí navíc oproti
původnímu stavu a dial-up mě stál tak
300,-Kč měsíčně, takže 49,-Kč úspora,
ale spíše nula od nuly pojde. :o)

Martin

P.S. Jen to má nevýhodu jak říká paní Trafikantka,
že když usnu po dobrém obědě, tak se nemohu
"přikrýt" klasickými novinami a chrupat. :-)))