Padani programu pod DOSem.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Srpen 12 14:05:24 CEST 2005

Prijem je pres preruseni, ale data se hromadi v globalni promenne (ne do
souboru) "seznam paketu". Odtud se pak z hlavniho programu ctou.
Dos safety se musi pouzivat pokud z preruseni pouzivam DOS funkce?
Ja v preruseni vsechno resim bez funkci DOSu.
Odkazuji se primo na HW a zapisuji do globalniho seznamu paketu.
Pravdepodobne to nebude ono ale diky za radu.

PS: jak se projevoval snizeny vykon MS-DOS klienta?

Martin Hanek