[little OT:] vyhlaska 50/78 sb.

Holec Jiří jiri.holec@ct.cz
Pátek Srpen 12 09:21:10 CEST 2005

No nevim, nechal jsem si to propadnout cca před 4 roky, ale nikdy jsem neměl potvrzené 6 a 8 současně.
Jak si tak vzpomínám tak plati nadřazenost až do paragrafu 8 s tím že u 8 bylo ještě dělení na 8a a 8b. A měl jsem obě :-)))
Dále nadřazenost neplatila 9 10 11 byly spec. oprávnění pro revizáka, učitele a projektanta
Víc už si nepamatuju, ale není problém to dohledat.