RE: mini sampler - Bicí modul

Slosarek, David dasl@tchibo.cz
Pátek Srpen 12 09:16:54 CEST 2005

Mám mikrofon určený pro snímání velkého bubnu (šlapáku), ale myslím že by mohl snímat cokoliv, optmálně ale basové frekvence, na které je určen.  Nicméně to je celkem jedno, myslím že odbíháme od technické podstaty.

Jestli se budou smát to nevím, ale při snímání těch "popelnic" e smějou určitě, takže se t o snad zlepší...

No a mimochoden, dobrý bubdeník stále hraje na akustické bicí, neznám jedinou živou kapelu v okolím která by měla plně elektronické bicí.

P.S: Vy by jste byl schopen ten "jednokanálový zvuk. modul" navrhnout a postavit ?

vy máte basový mikrofon, nebo mikrofon pro snímání velkého bubnu? On je v tom
trošku rozdíl...

dřív se kupovaly drahé bubny, dneska se kupují popelnice nebo prkýnka, dávají
se tam snímače a zvuk dělá sampler. To je normální vývoj, spíš by mě
zajímalo, KDE chcete vzít kvalitní zvuk bubnu, aby se vám zvukaři nesmáli?
(nic proti, ale to co se povaluje na netu nepovažuji za kvalitní vzorky, není
to přirozený zvuk bubnu)

--

                        Jaroslav Lukesh