OT: Cim dal tim vic oprsklejsi TELE2 -

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Srpen 12 01:16:50 CEST 2005

Ja bych o sobe z ciste bezpecnostnich duvodu nikdy netvrdil, ze jsem z
Telecomu, clovek nevi kdy narazi na "spokojeneho" zakaznika této spolecnosti
:-).

Kdyz uz je rec o Telecomu, muj dnesni zazitek, ktery potesi i ostatní zde
pritomne danove poplatniky.
Stat zrejme ve snaze vytvorit informacni spolecnost zavadi do verejnych
knihoven internet zdarma,v  praxi to vypada tak, ze Telecom za peníze od
statu zavadi ADSL.

Nejdrive prijeli dva manici s vrtackou a tim, ze natahnou kabely, to ze tam
jiz kabel je, je nikterak nebralo a po 2hodinovem vycerpavajici boji s
neprizni osudu, kdy  podelali co mohli natahli cca 12m telefoni linky a na
konec pridelali zasuvku RJ12
Nasledne prijeli jini dva manici s tim, ze oni zapojuji ISDN , pripojili
krabicku, zanadavali, ze ji není na co prisroubovat a predlozili k podpisu
papir kde si zasktrali jak jsou dobri a jak moc jsme s nimi spokojeni, pri
dotazu jak to bude s ADSL pokrcili rameny, ze se jich to netyka.
A tak opet prijel jiny manik, asi odvazna mlada krev, která se sama neboji,
ten pripojil ADSL modem, knihovnicim vysvetlil jak jim to nebude fungovat a
jak moc je agregace 1:25 nepouzitalna. Na stul polozil papir s tim jak je
dobry a jake je nastaveni modemu, s tim, ze nasledne prijedou panove z
ministerstva vnitra a ti k ADSL modemu pripoji PC.
Panove z MVCZ prijeli, ale meli kratky kabel, nastesti jsme jim mohli
poslouzit z nasich zasob, ale stejne se jim nepodarilo se k PC prihlasit ,
to vite jsou zblbli konspiraci a tak je na ne zadani 6 mistneho hesla moc.
Dodelali jsme to my.
Suma sumarum na jedne ADSL pripojce "zdarma" pracovalo 7 lidi s 4
automobily, celkem se odhadem najezdilo vicei vic nez 250km.
Knihoven je v CR několik tisíc a internet budou mit i ty venkovske, ktere
mají otevreny 2hodiny tydne. Cely tenhle cirgus plati stat tj. ny.