[little OT:] vyhlaska 50/78 sb.

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 11 20:03:14 CEST 2005

je to :

vyroba, instalace a
opravy elektronickych zarizeni  -  elektronických.
Jde o to, ze pokud bude instalovat treba zabezpecovaci zajizeni, jejichz napajeci sitova cast je omezena na sitovou vidlici
a jeji zasunuti do zasuvky, vyhlasku nepotrebuje.
Pokud bude opravovat ( a takove zarizeni preda zakaznikovi do uzivani ) zarizeni, kde je prima souvislost /montaz/ s napajeci sitovou casti, nebo oprava zasahuje do teto casti, jednoznacne mit paragraf musi.
Jinymi slovy - pokud nekomu nainstaluje bezdratovy zvonek je to OK i bez papiru. Jakmile otevre treba televizni prijimac, byt v nem vymeni jen reproduktor, musi mit 50/78 sb. o bezpecnosti v elektrotechnice minimalne pak par.6
Takhle nejak  to bylo vysvetleno pred casem me -  kdyz jsem chtel nejaky pravni podklad, nebo vyhlasku, ktera to upravuje tak to byl problem. Nicmene mam kolegy ve firme, kde opravuji prave TV prijimace a jinou beznou ELEKTRONIKU a vyhlasku mit musi.